دانلود برنامه ویرایش فیلم در اندروید(VivaVideo Pro Video Editor 4.4.5)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 566
نویسنده : بنیامین سلمانی

ویژگی های نسخه PRO:

  • بدوت قرار دادن واترمارک از اسم نرم افزار بر روی ویدئوها: در نسخه معمولی این برنامه، خود برنامه یک واترمارک از اسم خودش را بر روی تمام ویدئوهایی که ذخیره می کنید قرار می دهد. اما در نسخه حرفه ای (نسخه آماده شده در ای پی کی تاپز) شاهد آن هستیم که هیچ گونه واترمارکی به ویدئوها اضافه نمی شود.
  • مدت زمانی نامحدود: در نسخه معمولی ویدئوهایی که به برنامه وارد می کنید باید مدت زمانی محدود داشته باشند و اگر این مدت زمان از مدت زمان پیش فرض برنامه بیشتر باشد، به صورت خودکار ادامه آن قطع خواهد شد. در نسخه Pro این مدت زمان برداشته شده است و شما می توانید ویدئوهایی با مدت زمان نامحدود را به برنامه وارد کنید.

 

ویژگی های برتر:

  • دارا بودن دوربین برای گرفتن تصاویر سلفی به همراه 7 فیلتر بسیار جذاب: این بخش برای کسانی که به گرفتن تصاویر سلفی علاقه دارند، شدیدا توصیه می شود. در این نرم افزار بخشی برای گرفتن تصاویر سلفی قرار داده شده است که با استفاده از آن می توانید تصاویری بسیار جذاب بگیرید؛ به ویژه که در این بخش 7 فیلتر بسیار جذاب و زیبا گنجانده شده است تا با استفاده از این فیلترها تصویر خود را هرچه بیشتر زیباتر کنید.
  • شخصی سازی ویدئوها با استفاده از استیکرهای انیمیشنی، عنوان ها، FX، موزیک ها، live dubbing و افکت های دیگر: تمام ابزارهای لازم برای شخصی سازی ویدئوها، در این نرم افزار گنجانده شده است. کافی است هدف خودتان را تعیین کنید! و سپس ساخت یک ویدئوی بسیار زیبا را آغاز کنید. شما می توانید بر روی ویدئوهای ساخته شده موزیک هایی دلخواه قرار دهید تا در هنگام دیدن ویدئو، موزیک مورد علاقه خودتان را نیز گوش دهید.
  • ساخت یک ویدئوی بسیار زیبا  جذاب از تصاویر تنها با چند کیک ساده: قابلیت ساخت ویدئو از تصاویر داخل گوشی نیز در این برنامه گنجانده شده است. به احتمال زیاد شما نیز تصاویر بسیار زیادی توسط دوربین گوشی تان گرفته اید که علاقه مند به مشاهده آنها به صورت یک اسلاید هستید. VivaVideo Pro Video Editor قادر است این کار را برای شما انجام دهد. تنها کافی است عکس هایی که می خواهید در این ویدئو نمایش داده شوند را انتخاب کنید تا برنامه سریعا با چند کلیک ساده آن را برایتان بسازد.

قابلیت های کلیدی:

  • دوربین ویدئو خلاقانه و سرگرم کننده:

این برنامه دارای یک دوربین داخلی می باشد که با قرار دادن ابزارهای مخلتف در اختیار کاربران، این امکان را فراهم می کند تا کاربران با استفاده از آن بتوانند عکس هایی بسیار زیبا و جذاب بگیرند. در این دوربین بیش از 60 افکت بسیار زیبا و جذاب گنجانده شده است و این در حالی است که شما می توانید در حالت آنلاین افکت های جدید و متعددی را نیز دریافت کنید.

  • سازنده سریع ویدئو از تصاویر:

VivaVideo Pro Video Editor قادر است حتی در کمتر از 1 دقیقه از تصاویری که مد نظر دارید اسلایدشوهای ویدئویی بسیار زیبایی ایجاد کنید. ابزارهای مختلفی در این نرم افزار برای انجام این کار گنجانده شده است که با استفاده از آن ها می توانید اسلایدشو را به سلیقه شخصی خودتان، بسازید.

  • ساخت ویدئوی تصویر در تصویر:

اگر از قبل کلیپ هایی ساخته اید با استفاده از نرم افزار VivaVideo Pro Video Editor می توانید به سادگی آنها را با هم دیگر ادغام کنید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا کلیپ های کوتاه خود را به صورت بسیار زیبایی در کنار هم قرار داده و با قرار دادن افکت هایی بی نظیر، ان را هرچه بیشتر زیباتر کنید.

  • ویرایشگر ویدئوها؛ ساده اما قدرتمند!:

اصلی ترین قسمت VivaVideo Pro Video Editor همین بخش می باشد که با استفاده از ان قادر خواهید بود تا ویدئوها را به سلیقه خودتان ویرایش کنید. با استفاده از این قسمت می توانید از بین دو حالت کاربر مبتدی و یا کاربر حرفه ای، یکی را به دلخواه انتخاب کرده و سپس عملیات ویرایش را در حد انتخاب شده، انجام دهید. قابلیت ایجاد مونتاژ بر روی فیلم ها نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است و شما می توانید ویدئوهای خود را به زیباترین شکل ممکن، تبدیل کنید. از بین ده ها افکت، فیلتر و تم هرکدام را می خواهید انتخاب کنید تا با استفاده از ان زرق و برق بی نظیری به ویدئوهای خودتان بدهید. شما می توانید در حین ویرایش کردن فیلم ها، عملیات خودتان را ذخیره کنید تا بعدا، هر زمان که خواستید بتوانید دوباره آن را از سر بگیرید.

  • تهیه خروجی و به اشتراک گذاری فیلم ها:

یکی از قسمت های مهم نرم افزارهای ویرایشگر ویدئو، بخش خروجی گرفتن آن می باشد. در VivaVideo Pro Video Editor می توانید از ویدئوهای ساخته شده، با فرمت های رایج ویدئو مورد نظرتان را خروجی بگرید تا آن ویدئو بعد از رندر، در گالری گوشی تان قابل نمایش باشد. از طرفی دیگر شما می توانید ویدئوهای ساخته شده را در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر یوتیوب، فیس بوک و یا از طریق ایمیل با دوستانتان به اشتراک بگذارید، تا آنها نیز قادر به مشاهده این ویدئوها باشند.

 

حجم فایل: 35.3 مگابایت

نیازمند اندروید:2.3.3

رمز فایل فشرده:www.apktops.ir

 

دانلود




:: موضوعات مرتبط: دانلود کلاب , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار ویرایش فیلم اندروید ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 742
بازدید کل : 123287
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com